søndag 17. juli 2011

Rommet til prinsen!


Bokhylla
Bokhylla fikk vi av tanta til Anders, den har vært i familien lenge og da hun skulle til å hive den tenkte hun på oss og lurte på om vi ville ha den, noe vi selvfølgelig ville. Da vi hentet den var den malt i en skikkelig konge BLÅ farge, det tok vel 4 eller 5 strøk før jeg klarte og dekke alt med den egghvite fargen. Nå bruker vi den som en bokhylle på Marcus sitt rom, der ble den veldig fin!


Ole brumm kalenderen
Kalenderen har mamma brodert til meg for mange år siden og da vi ble gravide med Marcus var det ingen tvil om at den skulle henge inne på rommet hans!
Den er så fin og koselig synes jeg!!



Mitt skattekammer!
Mamma rotet inne i skapet dems hjemme og der fant hun noen gamle barnebøker som hun har spart på fra hun var liten. Mitt skattekammer heter de, det er en serie med bøker med mange forskjellige historier i, tenkte jeg skulle begynne og lese de for Marcus når han blir litt eldre!



Lykke..
Denne spilledåse karusellen kjøpte jeg på Lykke. Jeg kjøpte den lenge før vi ble gravide med prinsen, men jeg måtte bare ha den, da den uansett passet perfekt hjemme i huset vårt.


Velkommen til verden tøffler
Marcus fikk disse tøfflene for å ha på sykehuset da han kom til verden. Men vi kunne nok se langt etter å få på han de, da han var så stor som 58 cm lang og veide 4890 gram.



Tallerkenhyller kan brukes til mye!
Denne hyllen har vi fått av farfar'n til Anders. Jeg elsker tallerkenhyller, man kan bruke de til så mye rart. Synes det er så fint og kunne vise frem leker og bilder på en annen måte akkurat som nedenfor.

Wallstickeren kommer fra stabbursbua som ligger i Mørk eller du kan gå på nettbutikken http://www.stabbursbua.no/ de har utrolig masse fint <3


Bæ, bæ, lille lam <3
Julegave fra oldefar! Denne rammen med teksten Bæ, bæ lille lam er så koselig, jeg synger den sangen stortsett hver kveld for Marcus.


Bæ, bæ, lille lam
har du noe ull?
Ja, ja, kjære barn
jeg har kroppen full.

Søndagsklær til mor
og søndagsklær til far.
Og to små strømper
til bittelille bror.

Love, love, love!!!
Fabler sengehimmel og hemnes seng fra Ikea.


Bamsefar i lia
Kjøpt på home and cottage, han sitter i stolen og passer på Marcus når han sover.


The Prince


Mitt rom skilt
by
Kremmerhuset


Hjemmelaget koffert!
Kofferten var innpakningspapiret til velkommen til verden gave fra bestemor og bestefar, oppi så lå det masse hjemmestrikket og heklet klær og tepper. FLINKE mamma'n min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar